Cookies

Europeiska unionen och Sveriges riksdag kräver att alla hemsidor informerar läsare om cookies. Denna sajt använder cookies för Google Analytics, för att spara döljande av notiser och annonser och för andra funktioner. Ifall din webbläsare är inställd på att acceptera cookies tolkas det som samtycke.

[ dölj detta och visa notiser i menyn nedanför vid nya händelser ]

Forum

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

Reserv 18 Biex Göteborg

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2015 års hösttermin.

06 aug 2015, 11:50

Finns det någon chans för mig att komma in? Hur går det till? Får jag ett samtal eller mail?
Tacksam för svar.
kalle

07 aug 2015, 07:53

Om det blir en ledig plats så kommer de att ringa dig. Om du inte svarar skickar de ett mail. Har du inte hört av dig dagen därpå så ringer de vanligtvis upp nästa reserv och du förlorar din plats. Det är således viktigt att dina kontaktuppgifter på antagning.se är uppdaterade!
Tesla
Läkarstudent

08 aug 2015, 21:33

Chansen är svårbedömd eftersom BIEX-kvoten har vuxit sedan förra hösten.
Det är nog inte omöjligt, åtminstone i BIEX/HP-kvoten.
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Läkarstudent

14 aug 2015, 22:34

Har reservplats 4 i BIEX/HP på GU. Vad tror du om mina chanser att komma in i höst, Nils?
Julius

15 aug 2015, 09:33

Vad hade du för betgyg och HP.
Kalle

17 aug 2015, 15:38

Julius skrev:Har reservplats 4 i BIEX/HP på GU. Vad tror du om mina chanser att komma in i höst, Nils?
Förra hösten gjordes inget reservintag i BIEX/HP, däremot antogs #32 i BIEX. Vilket reservnummer har du i BIEX-kvoten utan HP?
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Läkarstudent

17 aug 2015, 16:15

Hejhej!

Jag undrar hur stora mina chanser är att komma in vid GU med reservnr #14 i BIEX/BIEXH samt #24 i BI/BIHP! :glad:
Gast

17 aug 2015, 18:29

Reservnummer 6 i BIex utan HP.
Julius

20 aug 2015, 21:10

BIEX:
Svårt att säga, förra hösten gick det till #32 men i våras bara till #2. Kvoten har dock blivit större sedan dess.

BI:
I våras gick det till #34 och förra hösten gick det till #62 men kvoten har blivit mindre sedan dess.
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Läkarstudent