Cookies

Europeiska unionen och Sveriges riksdag kräver att alla hemsidor informerar läsare om cookies. Denna sajt använder cookies för Google Analytics, för att spara döljande av notiser och annonser och för andra funktioner. Ifall din webbläsare är inställd på att acceptera cookies tolkas det som samtycke.

[ dölj detta och visa notiser i menyn nedanför vid nya händelser ]

Forum

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

HP reserv Örebro/Umeå

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2015 års hösttermin.

12 aug 2015, 08:53

Förresten! Kan man ringa upp Umeå på nåt sätt och kolla vilken plats man står på?? :flinar:
vic

12 aug 2015, 08:59

Jag ringde örebro och frågade om jag hade någon chans att komma in som 19:e reserv i b1ex, men de sa att de inte vet hur situationen ser ut först den 31:a augusti. Så jag tror nog att samma gäller Umeå dessvärre. Vi får hålla tummarna helt enkelt.
Hoppas

12 aug 2015, 11:37

Jag pratade med UmU igår och det verkar som att det är först när det börjar närma sig upprop och efter uppropet som det trillar in återbud och de börjar ringa in reserver.

Vi reserver får väl vänta tålmodigt på ett (eventuellt) samtal... :sliten: :tokig:
Gäst

15 aug 2015, 10:37

Jag mailade Örebro angående reservintaget, är nr 3 i HP-kvoten. De sa att fram till den 26e augusti har de antagna på sig att anmäla sig på deras hemsida, därefter (den 27e) börjar de ringa in reserver om det är aktuellt. Hoppas alltså att man kan få ett samtal innan terminsstarten den 31a!
guestis

26 aug 2015, 11:46

Ingen som hört något?
Gäst

26 aug 2015, 15:37

Verkar ju vara helt dött från Örebro och Umeås håll? :ledsen:
Gäst

29 aug 2015, 22:01

Gäst skrev:Verkar ju vara helt dött från Örebro och Umeås håll? :ledsen:

Som jag förstår det har reserv nr 4 kommit in i Örebro via HP-kvoten. Någon annan som har någon uppdatering? :konfys:
Gäst