Antagna Örebro VT-14

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2014 års vårtermin.
malin

Re: Antagna Örebro VT-14

Inlägg av malin »

Hej! Jag försöker få tag på henne nu, så att lägenheten fortfarande är ledig (den var det igår så borde inte blivit upptagen tills idag). Du får hennes mail eller nr så fort hon svarar :glad:
malin

Re: Antagna Örebro VT-14

Inlägg av malin »

Hon har precis sagt upp lägenheten men den står ju fortfarande på henne. Så hon sa att du kan ringa upp Melins fastigheter och säga att du är intresserad av Isabel Annerfalks lägenhet så borde det gå att fixa. Om du vill ha Isabels nr så kan du lägga till Malin Johanson (från Karlsborg) på fb så skickar jag det där. Det är en stor lägenhet, 50 kvadrat och kostar 4500, och ligger nära skolan :glad:
Bijanca
Inlägg: 5
Blev medlem: 02 dec 2013, 16:11

Re: Antagna Örebro VT-14

Inlägg av Bijanca »

Va snällt! Jag är inte antagen än men borde bli det om man utgår från tidigare statistik.. Men jag kan skicka in en intresseanmälan till Melin, så kan jag ju se senare :)
malin

Re: Antagna Örebro VT-14

Inlägg av malin »

Okej, lycka till! :glad:
PennyLenny

Re: Antagna Örebro VT-14

Inlägg av PennyLenny »

OBS! Glöm inte bort att registrera er, sista datumet för registrering är den 16.e!

Missar ni det datumet, så mister ni er plats!

Alla antagna har fått en mail med information!
Blir orolig

Re: Antagna Örebro VT-14

Inlägg av Blir orolig »

Har ni lyckats registrera er?
Jag kan inte, det står "Registreringsförslag saknas" när jag loggar in med antagning.se uppgifterna. Fast det står på antagning.se att jag är antagen och har fått mailen med information.
PennyLenny

Re: Antagna Örebro VT-14

Inlägg av PennyLenny »

Jag registrerade mig utan några problem.

Ring till Örebro universitet eller antagning.se?
undrande

Re: Antagna Örebro VT-14

Inlägg av undrande »

Någon som blivit antagen i kvoten BII och väntar på uppringning från annat universitet? Alternativt redan blivit uppringd och tackat ja till annat universitet? Checkar chanserna åt en nära vän som är reserv i den antagningsgruppen...
MrMuzi
Inlägg: 4
Blev medlem: 18 jan 2014, 10:35

Re: Antagna Örebro VT-14

Inlägg av MrMuzi »

Uppringd igår 3 hp, så ses på måndag :)
Arelig

Re: Antagna Örebro VT-14

Inlägg av Arelig »

Vad hade du för Hp-resultat MrMuzi?

Någon som vet hur man enklast får tag i en bostad? Har kollat en del på blocket men tyckte det inte fanns så mycket där
Låst