Nervös?

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2014 års vårtermin.
Nervo

Nervös?

Inlägg av Nervo »

Ok, bara timmar kvar.

Jag fick 45 poäng på PIL, ser det som kört.
Söker till KI och Uppsala på HP 1.7.
Har inte slutat hoppas...

Tänkte detta kunde vara en "nervositetstråd" där alla kan skriva hur de mår - just nu, så man slipper känna sig ensam i ångesten inför morgondagen.
Jimmy95

Re: Nervös?

Inlägg av Jimmy95 »

Ta en joint för du kommer in åtminstonne ngnstans, tänk på att det finns folk som inte kommer in alls då de inte har så fina Hp betyg och gymnasiebetyg, som dig ;-) sen är det inte hela värden om du inte kommer in i KI, det är ur mitt perspektiv ett av de sämsta läkaruni i världen ;-) :tummarupp:
Nervo

Re: Nervös?

Inlägg av Nervo »

Ingen joint för min del, inte för din heller hoppas jag.
Arelig

Re: Nervös?

Inlägg av Arelig »

Är sjukt nervös då jag vill komma in nåt djävulskt. Mina chanser är dock små, 1.65 på Hp och 3,71 i umeås alternativa urval är det jag hoppas ska ge mig en plats någonstans.. Men vi får se. I första urvalet lär jag att inte komma in i vilket fall men man kan ju se ungefär hur man ligger till
Gäst

Re: Nervös?

Inlägg av Gäst »

Söker KI som förstaval med 1.85 i HP. Har intalat mig själv att det ska gå så risken finns att jag blir väldigt besviken i morgon.
jonique
Inlägg: 18
Blev medlem: 23 nov 2013, 22:17

Re: Nervös?

Inlägg av jonique »

Sällar mig till skaran av pinade själar, i väntans oro :sliten:
Söker med 1,70 till Örebro, och 50 p i PIL. Kommer jag in?

Imorgon runt lunch lär vi få veta, skulle vara bästa julklappen på länge :smart: .

Önskar er lycka till!

/Jonique

theknife

Re: Nervös?

Inlägg av theknife »

Joints är roligare och skönare och dessutom bättre än starksprit :cool:
theknife

Re: Nervös?

Inlägg av theknife »

Och för min del söker jag med 22,00 BI och vill bara skrika så nervös jag är. Jag har nog uppdaterat antagningssidan 1000 gånger trots att jag vet att det inte kommer ändra på något.
mh643
Inlägg: 20
Blev medlem: 07 jul 2013, 12:39

Re: Nervös?

Inlägg av mh643 »

Är det någon som vet ungefärlig tid när resultatet brukar komma upp?
theknife

Re: Nervös?

Inlägg av theknife »

Mellan 12:00 - 15:00
Låst