Någon reserv som blivit inringd nu?

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2013 års hösttermin.
Gäst

Re: Någon reserv som blivit inringd nu?

Inlägg av Gäst »

Är det någon som är reserv i HP-gruppen i Uppsala som har blivit uppringd?
Lisa

Re: Någon reserv som blivit inringd nu?

Inlägg av Lisa »

Ringde UU imorse och hörde mig för. Är 3e reserv B1 och tydligen har det bara varit ett avhopp hittills i den kvoten... Någon som vet hur det brukar vara? Är det troligt att det rör på sig mer? UU ringer även in efter upprop eller hur är det?
Har tackat nej till plats i Lund B1 så där blir det iaf en plats! :)
Aboo

Re: Någon reserv som blivit inringd nu?

Inlägg av Aboo »

Blev uppringd igår av uu stog som 6te reserv tacka nej ska även tacka nej till min antagning på Liu. Ska jobba denna termin och söka igen nästa år då jag inte får någon can och hittat ett drömjobb men vill fortfarande inte ge upp läkardrömmen. Önska att det gick kombinera ett heltidsarbete och studierna iaf första terminen :blundar:
Gäst

Re: Någon reserv som blivit inringd nu?

Inlägg av Gäst »

Aboo, i vilken urvalsgrupp var du 6:e reserv till UU?
tetracyklin

Re: Någon reserv som blivit inringd nu?

Inlägg av tetracyklin »

@Safari
Angående B2 vid GU; vet inte om det räknas som ny information riktigt men tänkte ändå att det är lika bra att skriva.
Jag är antagen i B2 vid GU, men tänker hoppa av om jag blir inringd från Lund. (Är 9e reserv efter urval 2 i Lund, så om 3e reserven blivit uppringd är jag alltså reserv 6 just nu...)
Kan ju vara så att jag blir inringd från Lund och isåfall kan det röra sig en del i B2-kön till GU! :)
Safari

Re: Någon reserv som blivit inringd nu?

Inlägg av Safari »

@ tetra
Ok thnx. Blir en spännande vecka framöver...synd att inte Lund har synkroniserat sitt upprop med GU och Linköping...
Alfred

Re: Någon reserv som blivit inringd nu?

Inlägg av Alfred »

Har någon koll vart på listan reserantagningen ligger i b1 kvoten i Umeå, Göteborg eller Linköping?
Laban
Inlägg: 12
Blev medlem: 25 jul 2013, 15:49

Re: Någon reserv som blivit inringd nu?

Inlägg av Laban »

Hade reservnummer 10 i HP-kvoten hos Umeå universitet och jag tackade ja!

(SÅ JÄVLA GLAD :tummarupp: :party: )
Gäst

Re: Någon reserv som blivit inringd nu?

Inlägg av Gäst »

Reservnummer 8 i HP-kvoten UU blev kontaktad tidigare i dag! :glad:
matildasandberg92

Re: Någon reserv som blivit inringd nu?

Inlägg av matildasandberg92 »

Jag hade reservnummer 6 i umeås BII kvot och blev uppringd idag, tackade nej så grattis till nummer 7 iaf =)
Låst