Någon reserv som blivit inringd nu?

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2013 års hösttermin.
Gäst

Re: Någon reserv som blivit inringd nu?

Inlägg av Gäst »

reserv nr 16 efter urval 2 och idag ringde GU och jag takade givetvis ja. Skål! :party:
Jimmy95

Re: Någon reserv som blivit inringd nu?

Inlägg av Jimmy95 »

Vilken kvot blev du accepterad i GU?
Gäst

Re: Någon reserv som blivit inringd nu?

Inlägg av Gäst »

Blev erbjuden en plats i morse i Umeå som jag tackade nej till. Stod som reserv 9 efter andra antagningen i BII. Grattis till den som får platsen!
Gäst

Re: Någon reserv som blivit inringd nu?

Inlägg av Gäst »

Blev erbjuden en plats i morse i Umeå som jag tackade nej till. Stod som reserv 9 efter andra antagningen i BII. Grattis till den som får platsen!
Gäst

Re: Någon reserv som blivit inringd nu?

Inlägg av Gäst »

Tackade idag nej till reserv 21 på GU, i hp-kvoten.
Matildasandberg92

Re: Någon reserv som blivit inringd nu?

Inlägg av Matildasandberg92 »

Tackade ja till Linköping fast jag hade beslutat att tacka nej. Börjar redan på Torsdag. Weee
Någon annan som tackat ja?
Gäst

Re: Någon reserv som blivit inringd nu?

Inlägg av Gäst »

Vilket reservnummer hade du i lkpg?
ribospentos
Inlägg: 25
Blev medlem: 08 okt 2012, 12:20

Re: Någon reserv som blivit inringd nu?

Inlägg av ribospentos »

Angående B2 vid GU; vet inte om det räknas som ny information riktigt men tänkte ändå att det är lika bra att skriva.
Jag är antagen i B2 vid GU, men tänker hoppa av om jag blir inringd från Lund. (Är 9e reserv efter urval 2 i Lund, så om 3e reserven blivit uppringd är jag alltså reserv 6 just nu...)
Kan ju vara så att jag blir inringd från Lund och isåfall kan det röra sig en del i B2-kön till GU!
@tetracyklin, jag blev uppringd av Lund Universitet idag och blev erbjuden plats. Stod som reserv #7 i BII. Har inte svarat än, fick en dag på mig att fundera över beslutet. Vill nämligen in på GU, där jag står som reserv #4 i BII/HP och reserv #6 i BII. Så synd att man inte kan byta plats med varandra :ledsen:
Safari

Re: Någon reserv som blivit inringd nu?

Inlägg av Safari »

@ ribos
Du får väga för och nackdelar. Lund är också mitt prio 1. Bästa studentstaden sägs det. Bättre utbytesmöjligheter än GU. Går i Linkan nu. Det är helt underbart här. Men ringer gbg lr Lund
Så byter jag pga familjära skäl.
Matildasandberg92

Re: Någon reserv som blivit inringd nu?

Inlägg av Matildasandberg92 »

Jag va reserv 8 i Linköping :)
Låst