Reservantagning innan och efter uppropet

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2011 års hösttermin.
Jasse

Re: Reservantagning innan och efter uppropet

Inlägg av Jasse »

hej, vet ni om hur många reserver i B2 som har tagits in i Uppsala och Örebro?
Claes

Re: Reservantagning innan och efter uppropet

Inlägg av Claes »

Jasse skrev:hej, vet ni om hur många reserver i B2 som har tagits in i Uppsala och Örebro?
Jag kan kolla upp det åt dig. Går läkarprogrammet i Örebro. Ville inte du in i Linköping?
Jasse

Re: Reservantagning innan och efter uppropet

Inlägg av Jasse »

Hej!, Jo jag ville men är reserv 12 där och tror inte jag kommer in, jag har kommit in på Umeå i B2. skulle helst vilja komma in på örebro eller uppsala där jag är reserv 14 i B2
Claes

Re: Reservantagning innan och efter uppropet

Inlägg av Claes »

Jasse skrev:Hej!, Jo jag ville men är reserv 12 där och tror inte jag kommer in, jag har kommit in på Umeå i B2. skulle helst vilja komma in på örebro eller uppsala där jag är reserv 14 i B2
Var inte du reserv 9 i Umeå? Jag kan kolla upp i morgon vilken reservplacering som gäller i denna grupp nu.
InB

Re: Reservantagning innan och efter uppropet

Inlägg av InB »

ingen som vet något om b1 i lund? jag snackade med dem igår och då sa de att de inte hade ringt upp en enda :/.
Jasse

Re: Reservantagning innan och efter uppropet

Inlägg av Jasse »

jo nästan jag var reserv 6 i Umeå B2!
Claes

Re: Reservantagning innan och efter uppropet

Inlägg av Claes »

Jasse skrev:jo nästan jag var reserv 6 i Umeå B2!
8e reserven i BII har kallats in. Den lär hända mer. Folk kommer och går varje dag.
Claes

Re: Reservantagning innan och efter uppropet

Inlägg av Claes »

Claes skrev: 8e reserven i BII har kallats in i Örebro. Den lär hända mer. Folk kommer och går varje dag.
Lasse

Re: Reservantagning innan och efter uppropet

Inlägg av Lasse »

Hej! Jag undrar hur länge reservantagningen till Uppsala, Göteborg, Linköping och Örebro varar?
Korvaz

Re: Reservantagning innan och efter uppropet

Inlägg av Korvaz »

Vet nån om hur många reserver som har tagits in i BII-kvoten i Linköping och Göteborg?
Låst