Vilka kom in?

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2011 års hösttermin.
Delagardi
Inlägg: 45
Blev medlem: 08 jul 2011, 13:07

Re: Vilka kom in?

Inlägg av Delagardi »

Kakmonstret skrev: Taskigt att de har angett både 8:onde och 9:onde augusti för antagningsbesked 2, kan ju inte sitta här och uppdatera i 28h till...

...eller kan vi? :lurig:
Ja, varför måste de hålla på såhär? Varför kan de inte köra urvalet lite tidigare och då ha flera dagar på sig att fixa eventuella fel...
karin

Re: Vilka kom in?

Inlägg av karin »

Lite utlopp för frustrationen: När kommer det?!?!?!? Har uppdaterat studera.nu så många gånger nu att sidan snart kommer att hänga sig för alltid...

Reservplats 2 i BII. "Ja, det borde gå" och "nej, varför skulle 2/12 ha tackat nej?!" har myrornas krig i mitt huvud. :)
Kakmonstret
Inlägg: 20
Blev medlem: 16 jan 2011, 21:28

Re: Vilka kom in?

Inlägg av Kakmonstret »

karin skrev:Lite utlopp för frustrationen: När kommer det?!?!?!? Har uppdaterat studera.nu så många gånger nu att sidan snart kommer att hänga sig för alltid...

Reservplats 2 i BII. "Ja, det borde gå" och "nej, varför skulle 2/12 ha tackat nej?!" har myrornas krig i mitt huvud. :)
Inte för att jag är någon psykolog, utan en simpel timanställd student, men att oroa sig hjälper ingenting till. Så jag föreslår att du drar ur sladden, ur ditt oroade huvud eller datorn, och hittar på något roligt likt mig själv. Jag ska åka med småbröderna och se på bio (gissa film?). Eller varför inte njuta av sommaren? Ta sedan en titt ikväll! :tummeupp:

...fast jag måste erkänna att studera.nu kommer att uppdateras många gånger innan bilen rullar.
Delagardi
Inlägg: 45
Blev medlem: 08 jul 2011, 13:07

Re: Vilka kom in?

Inlägg av Delagardi »

Intagen på UMU som planerat! :D

Hur gick det för er andra?
Kakmonstret
Inlägg: 20
Blev medlem: 16 jan 2011, 21:28

Re: Vilka kom in?

Inlägg av Kakmonstret »

Antagen till Linköping! :flinar:
Delagardi
Inlägg: 45
Blev medlem: 08 jul 2011, 13:07

Re: Vilka kom in?

Inlägg av Delagardi »

Kakmonstret skrev:Antagen till Linköping! :flinar:
Grattis! :D
Liten

Re: Vilka kom in?

Inlägg av Liten »

Ett stort grattis till alla er som har kommit in! :D

Själv är man reserv nr 3 efter urval 2 i HP-kvoten i Lund (43 platser) :olycklig:

Någon som vet när reservantagningen påbörjas/avslutas?
Gurb

Re: Vilka kom in?

Inlägg av Gurb »

Kom in i Lund!
Cissi
Inlägg: 21
Blev medlem: 13 maj 2011, 12:48

Re: Vilka kom in?

Inlägg av Cissi »

Liten skrev:Ett stort grattis till alla er som har kommit in! :D

Själv är man reserv nr 3 efter urval 2 i HP-kvoten i Lund (43 platser) :olycklig:

Någon som vet när reservantagningen påbörjas/avslutas?
Det kan ju vara olika beroende på lärosäte. Ring Lund och kolla hur de brukar göra för bästa svar. Annars tror jag väl att det kan börja ske redan nu när folk börjar tacka nej till sina platser fram till runt 2 veckor in i utbildningen. Men som sagt ring och kolla.

Lycka till!
Liten

Re: Vilka kom in?

Inlägg av Liten »

Tack för hjälpen :)
Låst