Cookies

Europeiska unionen och Sveriges riksdag kräver att alla hemsidor informerar läsare om cookies. Denna sajt använder cookies för Google Analytics, för att spara döljande av notiser och annonser och för andra funktioner. Ifall din webbläsare är inställd på att acceptera cookies tolkas det som samtycke.

[ dölj detta och visa notiser i menyn nedanför vid nya händelser ]

Forum

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

Gränser urval 2?

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2010 års hösttermin.

23 jul 2010, 17:18

tack för svaren! all right, har inte så höga förväntningar på min reservplats heller faktiskt... men man får ta det som det kommer :)
jorzan
Blivande läkarstudent

25 jul 2010, 17:31

Men jag vill veta vad ni människor tror om hp i bg 2 till vt 11, vad TROR NI? och varför? alltså då menar jag inte högre/lägre utan någon siffra ni tror? den lägsta siffran ni tror? det vore intressant liksom! och då menar jag vilken skola som helst så klart. shoot!
mrpaatriciaa

26 jul 2010, 02:53

Jag väntar helst tills efter reservantagningen är klar innan jag börjar försöka mig på att spå nästa antagning. :glad:
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Läkarstudent

31 jul 2010, 07:11

hur brukar antagningen till urval 2 se ut till vårterminen på HP? har hört att det sträckte sig ner till 1,7 i sthlm förra gången av min före detta SYO (men han var ganska borta)
adamsthlm

01 aug 2010, 02:07

adamsthlm skrev:hur brukar antagningen till urval 2 se ut till vårterminen på HP? har hört att det sträckte sig ner till 1,7 i sthlm förra gången av min före detta SYO (men han var ganska borta)

http://läkarstudent.se/antagning.html#hp
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Läkarstudent