Cookies

Europeiska unionen och Sveriges riksdag kräver att alla hemsidor informerar läsare om cookies. Denna sajt använder cookies för Google Analytics, för att spara döljande av notiser och annonser och för andra funktioner. Ifall din webbläsare är inställd på att acceptera cookies tolkas det som samtycke.

[ dölj detta och visa notiser i menyn nedanför vid nya händelser ]

Forum

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

Lund HT10

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2010 års hösttermin.

13 jul 2010, 11:49

Vilka ska dit?
j51
Blivande läkarstudent

13 jul 2010, 14:11

Jag ska dit! :)
Staffsan
Läkarstudent

13 jul 2010, 15:18

Hej. Jag har reservplats 34 vid LU. Hur tror ni det ser ut för mig? :tummener: :tummeupp:
Sökte på HP 1,8.

Tacksam för svar. MVH
pokereve

13 jul 2010, 21:02

pokereve skrev:Hej. Jag har reservplats 34 vid LU. Hur tror ni det ser ut för mig? :tummener: :tummeupp:
Sökte på HP 1,8.

Tacksam för svar. MVH
:lugn:

Förra hösten blev reserv #23 antagen och i våras blev reserv #31 antagen i reservantagningen. Din placering kommer att förbättras mellan urval 1 och urval 2, så det ser absolut ut som en möjlighet - men det går inte att säga någonting säkert ännu.
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Läkarstudent

14 jul 2010, 08:34

Ok,, tack. Vet ni hur mycket man kan förbättra sin position mellan urval 1 och 2? eller rättare sagt hur många plaster det brukar vara?
mvh.
pokereve

15 jul 2010, 16:10

pokereve skrev:Ok,, tack. Vet ni hur mycket man kan förbättra sin position mellan urval 1 och 2? eller rättare sagt hur många plaster det brukar vara?
mvh.

Tyvärr har jag inte någon statistik på det, förutom Umeås alternativa urval.
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Läkarstudent

25 jul 2010, 18:09

I´ll be there!!! :flinar:
IKA
Blivande läkarstudent