Antagning VT-10

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2010 års vårtermin.
bsp
Inlägg: 15
Blev medlem: 31 mar 2009, 17:38

Antagning VT-10

Inlägg av bsp »

Hej!

Jag skrev 103p på HP idag, vilket troligtvis borde räcka till 1,8! Jag är givetvis nöjd över resultatet, då det var mitt andra prov samt att jag höjde mig från 1,4.

Nu till saken. Kan jag hoppas på att börja plugga till våren? Har sökt till samtliga städer! Ser att reservantagningen legat på 1,8 senaste året nästan överallt, men det är svårt att få en uppfattning över hur många med just 1,8 som kommit in...

Tack för svar! :tummeupp:
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Inlägg: 4717
Blev medlem: 22 apr 2008, 23:52

Re: Antagning VT-10

Inlägg av Nils »

bsp skrev:Hej!

Jag skrev 103p på HP idag, vilket troligtvis borde räcka till 1,8! Jag är givetvis nöjd över resultatet, då det var mitt andra prov samt att jag höjde mig från 1,4.

Nu till saken. Kan jag hoppas på att börja plugga till våren? Har sökt till samtliga städer! Ser att reservantagningen legat på 1,8 senaste året nästan överallt, men det är svårt att få en uppfattning över hur många med just 1,8 som kommit in...

Tack för svar! :tummeupp:
Du kan börja hoppas. :)
(men ta inte ut segern i förskott - man är inte inne förrän man sitter på uppropet och svarar "JAAAAAA!" till sitt namn)
bsp
Inlägg: 15
Blev medlem: 31 mar 2009, 17:38

Re: Antagning VT-10

Inlägg av bsp »

Tack för det! Hopp är bra, men självklart är jag medveten om att man aldrig kan vara säker!

Blir en lång väntan nu...
Låst