Antagna LiU HT-08.

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2008 års hösttermin.
karloz
Inlägg: 16
Blev medlem: 22 jun 2008, 16:10

Re: Antagna LiU HT-08.

Inlägg av karloz »

Hallå! Jo välkomstbrevet är väl genomläst. Jag ska bara måla självporträttet ikväll innan jag skickar in den! Någon som funderat över Preparandkursen i cellbiologi? Kan det vara en god idé om man tagit ett års studieuppehåll?
Pavel
Inlägg: 9
Blev medlem: 21 maj 2008, 10:24

Re: Antagna LiU HT-08.

Inlägg av Pavel »

Tja! Jag tror också att jag ska måla ett självporträtt. Angående preparandkursen, i princip hela Superfadder Peters klass tog den och han tycker att den är väl värd den investerade tiden. Jag kommer definitivt ta den. "Bästa dikt" ? Dikt :!: :?: Que?
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Inlägg: 4717
Blev medlem: 22 apr 2008, 23:52

Re: Antagna LiU HT-08.

Inlägg av Nils »

Skulle ni vilja ha ett privat forum för "Läkarprogrammet Linköping HT08"?
karloz
Inlägg: 16
Blev medlem: 22 jun 2008, 16:10

Re: Antagna LiU HT-08.

Inlägg av karloz »

Det kanske vore en god idé med ett privat forum. Fast och andra sidan finns antagligen det behovet i bara en månad till... Hur som helst hör inte tråden hemma under "Inför antagningen".
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Inlägg: 4717
Blev medlem: 22 apr 2008, 23:52

Re: Antagna LiU HT-08.

Inlägg av Nils »

karloz skrev:Det kanske vore en god idé med ett privat forum. Fast och andra sidan finns antagligen det behovet i bara en månad till... Hur som helst hör inte tråden hemma under "Inför antagningen".
Skulle ni vilja fortsätta använda det efter nollningen, som ett alternativ eller komplement till mailing-listor och Facebook, vore det dock inga problem.

Jag skapar en ny inbjudnings-baserad grupp som ger tillgång till det privata forumet så kan ni själva sköta medlemskapet där. Vem ska vara "gruppledare" (inbjudare) för gruppen?

Det privata forumet ligger under kategorin "Efter antagningen".
karloz
Inlägg: 16
Blev medlem: 22 jun 2008, 16:10

Re: Antagna LiU HT-08.

Inlägg av karloz »

Ok! Ja man får ju se lite vad som händer efter skolstarten med forumet. Fortsätter det så gör det. Fortsätter det inte så gör det inte det. Låtom oss se! Jag skulle kunna vara gruppledare om ingen annan absolut vill. Det är väl bara att skicka ett PM eller skriva i denna tråden om man vill vara med. Typ.
allegro
Inlägg: 36
Blev medlem: 06 maj 2008, 22:32

Re: Antagna LiU HT-08.

Inlägg av allegro »

Karolz, medicinska föreningen i Linköping har annars ett forum som funkar. Känns mer naturligt att ha ev. klassforum där!
allegro
Inlägg: 36
Blev medlem: 06 maj 2008, 22:32

Re: Antagna LiU HT-08.

Inlägg av allegro »

Yes, kom in efter andra urvalet. :) Vi ses om tre veckor, mina herrar och damer!
Pavel
Inlägg: 9
Blev medlem: 21 maj 2008, 10:24

Re: Antagna LiU HT-08.

Inlägg av Pavel »

Välkommen :)
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Inlägg: 4717
Blev medlem: 22 apr 2008, 23:52

Re: Antagna LiU HT-08.

Inlägg av Nils »

Grattis!
Låst