Cookies

Europeiska unionen och Sveriges riksdag kräver att alla hemsidor informerar läsare om cookies. Denna sajt använder cookies för Google Analytics, för att spara döljande av notiser och annonser och för andra funktioner. Ifall din webbläsare är inställd på att acceptera cookies tolkas det som samtycke.

[ dölj detta och visa notiser i menyn nedanför vid nya händelser ]

Forum

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

Statistik för antagningen Ht 08

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2008 års hösttermin.

23 sep 2008, 19:17

Nisse!

När planerar du att presentera statistik för antagningen till läkarprogrammt Ht 08? Visserligen kan man kolla på VHS, och det har jag också gjort men din statistik brukar väl även inkludera de reserver som tagits in och brukar därför se lite annorlunda ut?

Vad jag framför allt är intresserad av är att se om någon med 1,8 kommit in någonstans även i höst och i sådana fall var.
Eller kan kanske någon annan här svara på den frågan?

mvh
/moz
moz

23 sep 2008, 19:39

moz skrev:Nisse!

När planerar du att presentera statistik för antagningen till läkarprogrammt Ht 08? Visserligen kan man kolla på VHS, och det har jag också gjort men din statistik brukar väl även inkludera de reserver som tagits in och brukar därför se lite annorlunda ut?

Vad jag framför allt är intresserad av är att se om någon med 1,8 kommit in någonstans även i höst och i sådana fall var.
Eller kan kanske någon annan här svara på den frågan?

mvh
/moz

Insamlingen av statistiken för reservantagningen ska börja framåt nästa helg och kan förhoppningsvis publiceras före mitten av oktober (tidsåtgången blir lite osäker eftersom jag tänker fråga även om tidigare information).

I Linköping har folk (antal okänt) kommit in med 1,8 i andra urvalet.
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Läkarstudent